Archiwum
Aktualności.

Nasze doradztwo
opieramy na wiedzy.

Informujemy.
Opracowujemy raporty.
Badamy, analizujemy.

On Board Think Kong rozwija studio kreatywne

Do zespołu On Board Think Kong dołączyła Karolina Nowacka – Radłowska obejmując stanowisko Graphic Designer. Będzie odpowiedzialna m.in. za realizację projektów z obszaru user experience dla klientów agencji.   Karolina Nowacka – Radłowska wzmocni kilkuosobowy dział kreacji On Board Think Kong. Specjalizuje się w user experience design oraz grafice. Będzie wspierała klientów agencji w obszarze digital, print design oraz produkcji.   – […]

On Board Think Kong rozwija studio kreatywne

Do zespołu On Board Think Kong dołączyła Karolina Nowacka – Radłowska obejmując stanowisko Graphic Designer. Będzie odpowiedzialna m.in. za realizację projektów z obszaru user experience dla klientów agencji.   Karolina Nowacka – Radłowska wzmocni kilkuosobowy dział kreacji On Board Think Kong. Specjalizuje się w user experience design oraz grafice. Będzie wspierała klientów agencji w obszarze digital, print design oraz produkcji.   – […]

Czas na eko kampanie!

Niedawno został opublikowany najnowszy raport Intergovernmental Panel on Climate Change nt. globalnych wyzwań klimatycznych. Niestety zmiany w środowisku naturalnym będą zdecydowanie bardziej dramatyczne niż przewidywano, a przestrzeń czasowa, w której nastąpią szacowana jest już za niespełna piętnaście lat! Sposobów na komunikację społeczną problemu, jaki mamy z ochroną środowiska naturalnego jest coraz więcej. Dostrzeżono to również podczas tegorocznej edycji festiwalu w Cannes, gdzie bardzo licznie […]

Czas na eko kampanie!

Niedawno został opublikowany najnowszy raport Intergovernmental Panel on Climate Change nt. globalnych wyzwań klimatycznych. Niestety zmiany w środowisku naturalnym będą zdecydowanie bardziej dramatyczne niż przewidywano, a przestrzeń czasowa, w której nastąpią szacowana jest już za niespełna piętnaście lat! Sposobów na komunikację społeczną problemu, jaki mamy z ochroną środowiska naturalnego jest coraz więcej. Dostrzeżono to również podczas tegorocznej edycji festiwalu w Cannes, gdzie bardzo licznie […]

Co ma GOZ do CSR?

Temat gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) nabiera znaczenia. Świadczy o tym chociażby fakt, że pojawia się coraz więcej wydarzeń ściśle jemu poświęconych oraz to, że dyskutuje się o tym na najważniejszych wydarzeniach krajowych takich jak: Forum Ekonomiczne w Krynicy czy EFNI. Gospodarka musi być odpowiedzialna, a żeby tak się stało, odpowiedzialność musi być współdzielona przez podmioty, które je tworzą. Są to zarówno rządy krajów, jak […]

Co ma GOZ do CSR?

Temat gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) nabiera znaczenia. Świadczy o tym chociażby fakt, że pojawia się coraz więcej wydarzeń ściśle jemu poświęconych oraz to, że dyskutuje się o tym na najważniejszych wydarzeniach krajowych takich jak: Forum Ekonomiczne w Krynicy czy EFNI. Gospodarka musi być odpowiedzialna, a żeby tak się stało, odpowiedzialność musi być współdzielona przez podmioty, które je tworzą. Są to zarówno rządy krajów, jak […]

Content marketing & SEO. Szansa czy zagrożenie dla Public Relations?

Wzrost znaczenia search-u Google Obecnie 24 miliony internautów korzysta regularnie z wyszukiwarki Google, a dodatkowe 18 milionów z wyszukiwarki youtube. Tym samym stały się one jednym z najważniejszych kanałów informacyjnych i trudno ignorować ich zasięgi planując działania marketingowe oraz public relations, których celem jest skuteczne dotarcie do konsumentów. Content marketing & SEO czy SERM (Search Engine Reputation Management) coraz częściej są uwzględniane w strategiach […]

Content marketing & SEO. Szansa czy zagrożenie dla Public Relations?

Wzrost znaczenia search-u Google Obecnie 24 miliony internautów korzysta regularnie z wyszukiwarki Google, a dodatkowe 18 milionów z wyszukiwarki youtube. Tym samym stały się one jednym z najważniejszych kanałów informacyjnych i trudno ignorować ich zasięgi planując działania marketingowe oraz public relations, których celem jest skuteczne dotarcie do konsumentów. Content marketing & SEO czy SERM (Search Engine Reputation Management) coraz częściej są uwzględniane w strategiach […]

Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w Mundialu 2018

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.   Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong – marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz Grupa LOTOS. Kolejno 33% i 27% Polaków wskazało te dwie firmy i ich działania, jako najbardziej mobilizujące do kibicowania. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, […]

Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w Mundialu 2018

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.   Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong – marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz Grupa LOTOS. Kolejno 33% i 27% Polaków wskazało te dwie firmy i ich działania, jako najbardziej mobilizujące do kibicowania. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, […]

ECCO World Cup: Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo

  Międzynarodowa sieć agencji PR ECCO analizuje kanały społecznościowe piłkarzy ze wszystkich 32 krajów uczestniczących w Mistrzostwach Świata Polska na 14 miejscu w rankingu Narodów, Robert Lewandowski na 20 miejscu wśród indywidualnych graczy Prawie 90% wszystkich piłkarzy jest aktywnych w sieciach społecznościowych Instagram jest światowym numerem 1 pod względem dotarcia do obserwujących Polska drużyna ma łącznie ponad 43 mln obserwujących: blisko 21 mln […]

ECCO World Cup: Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo

  Międzynarodowa sieć agencji PR ECCO analizuje kanały społecznościowe piłkarzy ze wszystkich 32 krajów uczestniczących w Mistrzostwach Świata Polska na 14 miejscu w rankingu Narodów, Robert Lewandowski na 20 miejscu wśród indywidualnych graczy Prawie 90% wszystkich piłkarzy jest aktywnych w sieciach społecznościowych Instagram jest światowym numerem 1 pod względem dotarcia do obserwujących Polska drużyna ma łącznie ponad 43 mln obserwujących: blisko 21 mln […]

SEO na dobre wkroczyło w świat relacji inwestorskich! Wywiad z Piotrem Biernackim, Wiceprezesem Zarządu SEG

Dlaczego Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych w tegorocznej edycji „Złotej Strony Emitenta” postanowiło rozszerzyć zakres konkursu o kategorię SEO? Od początku, czyli od jedenastu edycji, konkurs Złota Strona Emitenta ewoluował i staraliśmy się dostosowywać go do aktualnych trendów w komunikacji internetowej. W pierwszej edycji konkursu było nawet grono ocenianych spółek, które w ogóle nie miały stron internetowych, co dziś jest nie do pomyślenia. Konkurs od lat stanowił czynnik […]

SEO na dobre wkroczyło w świat relacji inwestorskich! Wywiad z Piotrem Biernackim, Wiceprezesem Zarządu SEG

Dlaczego Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych w tegorocznej edycji „Złotej Strony Emitenta” postanowiło rozszerzyć zakres konkursu o kategorię SEO? Od początku, czyli od jedenastu edycji, konkurs Złota Strona Emitenta ewoluował i staraliśmy się dostosowywać go do aktualnych trendów w komunikacji internetowej. W pierwszej edycji konkursu było nawet grono ocenianych spółek, które w ogóle nie miały stron internetowych, co dziś jest nie do pomyślenia. Konkurs od lat stanowił czynnik […]

Pierwsza polska agencja w Content Marketing Association

On Board Think Kong dołączyła, jako pierwsza agencja z Polski,  do grona wiodących europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych w CMA (Content Marketing Association). Brytyjska organizacja od 1993 r. wspiera rozwój branży content marketingowej na świecie. Content Marketing Association (CMA) jest jedną z najważniejszych organizacji zajmujących się tematyką content marketing. Celem stowarzyszenia jest promowanie wykorzystywania treści jako skutecznego narzędzia marketingowego. CMA […]

Pierwsza polska agencja w Content Marketing Association

On Board Think Kong dołączyła, jako pierwsza agencja z Polski,  do grona wiodących europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych w CMA (Content Marketing Association). Brytyjska organizacja od 1993 r. wspiera rozwój branży content marketingowej na świecie. Content Marketing Association (CMA) jest jedną z najważniejszych organizacji zajmujących się tematyką content marketing. Celem stowarzyszenia jest promowanie wykorzystywania treści jako skutecznego narzędzia marketingowego. CMA […]

“Sharing Beauty with All”, czyli o CSR w Grupie L’Oréal

Pracując dla L’Oréal Polska już od 2015 komunikujemy na temat działań firmy w wielu obszarach. Jednym z nich jest zrównoważony rozwój. Grupa L’Oréal jest doskonałym przykładem firmy, gdzie strategia prowadzenia biznesu utożsamia się ze strategią odpowiedzialnego biznesu. Wprowadzony w 2013 roku program „Sharing Beauty with All” (w Polsce „Dzielenie się pięknem ze wszystkimi”) jest zobowiązaniem Grupy L’Oréal w zakresie ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko i zwiększania […]

“Sharing Beauty with All”, czyli o CSR w Grupie L’Oréal

Pracując dla L’Oréal Polska już od 2015 komunikujemy na temat działań firmy w wielu obszarach. Jednym z nich jest zrównoważony rozwój. Grupa L’Oréal jest doskonałym przykładem firmy, gdzie strategia prowadzenia biznesu utożsamia się ze strategią odpowiedzialnego biznesu. Wprowadzony w 2013 roku program „Sharing Beauty with All” (w Polsce „Dzielenie się pięknem ze wszystkimi”) jest zobowiązaniem Grupy L’Oréal w zakresie ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko i zwiększania […]

On Board Think Kong wręczy nagrodę specjalną SEO w konkursie Złota Strona Emitenta

Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong Wielkimi krokami zbliża się finał kolejnej, 11. edycji konkursu na Złotą Stronę Emitenta, w trakcie X Kongresu Relacji Inwestorskich organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG). Jest to jedno […]

On Board Think Kong wręczy nagrodę specjalną SEO w konkursie Złota Strona Emitenta

Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong Wielkimi krokami zbliża się finał kolejnej, 11. edycji konkursu na Złotą Stronę Emitenta, w trakcie X Kongresu Relacji Inwestorskich organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG). Jest to jedno […]

Kontrowersje w healthcare PR

Ochrona zdrowia to bardzo skomplikowany obszar do komunikacji. Zdrowie dotyczy nas wszystkich, stąd jesteśmy bardzo czuli na tym punkcie. A jeśli chodzi o zdrowie naszych najbliższych lub dzieci wówczas emocje sięgają zenitu. Rozsądek i otwartość na argumenty przegrywają ze stresem i troską o siebie czy drugiego człowieka. Wśród wielu tematów, które budzą obawy i napotykają bariery w dotarciu do odbiorcy są szczepienia. Prowadzenie działań public relations polega na połączeniu […]

Kontrowersje w healthcare PR

Ochrona zdrowia to bardzo skomplikowany obszar do komunikacji. Zdrowie dotyczy nas wszystkich, stąd jesteśmy bardzo czuli na tym punkcie. A jeśli chodzi o zdrowie naszych najbliższych lub dzieci wówczas emocje sięgają zenitu. Rozsądek i otwartość na argumenty przegrywają ze stresem i troską o siebie czy drugiego człowieka. Wśród wielu tematów, które budzą obawy i napotykają bariery w dotarciu do odbiorcy są szczepienia. Prowadzenie działań public relations polega na połączeniu […]

Firmowe fan pages niechciane przez połowę internautów

50 proc. polskich użytkowników internetu przyznaje, że nie żałowałoby, gdyby firmy zniknęły z Facebooka – wynika z badania Grupy On Board Think Kong. Jednocześnie aż 38 proc. uważa, że atrakcyjność Facebooka bez stron firmowych zmniejszyłaby się. Facebook otworzył przed firmami wiele możliwości związanych z budowaniem wizerunku marki, opowiadaniu ciekawych historii, kontaktu z klientami przez tworzenie angażujących treści. Ale jak pokazuje badanie Grupy On […]

Firmowe fan pages niechciane przez połowę internautów

50 proc. polskich użytkowników internetu przyznaje, że nie żałowałoby, gdyby firmy zniknęły z Facebooka – wynika z badania Grupy On Board Think Kong. Jednocześnie aż 38 proc. uważa, że atrakcyjność Facebooka bez stron firmowych zmniejszyłaby się. Facebook otworzył przed firmami wiele możliwości związanych z budowaniem wizerunku marki, opowiadaniu ciekawych historii, kontaktu z klientami przez tworzenie angażujących treści. Ale jak pokazuje badanie Grupy On […]

Marketing organiczny

Marketing organiczny – co ma wspólnego z public relations Po pierwsze, choć nie dla wszystkich jest to oczywiste, warto powiedzieć, że public relations należy do marketingu. Kwestią otwartą jest raczej co łączy marketing organiczny i PR i czy to bliscy. Naszym zdaniem marketing organiczny i public relations mają wiele wspólnego. Przeczytajcie dlaczego. Co to jest marketing organiczny Najprościej powiedzieć, że to marketing oparty na niepłatnych (niereklamowych) działaniach. […]

Marketing organiczny

Marketing organiczny – co ma wspólnego z public relations Po pierwsze, choć nie dla wszystkich jest to oczywiste, warto powiedzieć, że public relations należy do marketingu. Kwestią otwartą jest raczej co łączy marketing organiczny i PR i czy to bliscy. Naszym zdaniem marketing organiczny i public relations mają wiele wspólnego. Przeczytajcie dlaczego. Co to jest marketing organiczny Najprościej powiedzieć, że to marketing oparty na niepłatnych (niereklamowych) działaniach. […]

Grupa On Board Think Kong wzmacnia dział kreacji

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.  Agnieszka zdobywała doświadczenie graficzne, projektując dla takich marek jak Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Titanic The Exhibition, Auto Witolin, Ursyn Car, Aries Motor, Factory. Wcześniej pracowała jako fotoreporter portalu DlaStudenta.pl. Agnieszka studiuje na kierunku Sztuka Nowych Mediów […]

Grupa On Board Think Kong wzmacnia dział kreacji

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.  Agnieszka zdobywała doświadczenie graficzne, projektując dla takich marek jak Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Titanic The Exhibition, Auto Witolin, Ursyn Car, Aries Motor, Factory. Wcześniej pracowała jako fotoreporter portalu DlaStudenta.pl. Agnieszka studiuje na kierunku Sztuka Nowych Mediów […]

Grupa On Board Think Kong partnerem książki „Duże sprawy w małych głowach”

Grupa On Board Think Kong została partnerem najnowszego wydania książki „Duże sprawy w małych głowach”, która ukazała się pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka, Marka Michalaka. To pierwsza taka książka w Polsce – napisana dla dzieci i dorosłych, zawierająca historie opowiedziane z perspektywy maluchów z niepełnosprawnościami.

Grupa On Board Think Kong partnerem książki „Duże sprawy w małych głowach”

Grupa On Board Think Kong została partnerem najnowszego wydania książki „Duże sprawy w małych głowach”, która ukazała się pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka, Marka Michalaka. To pierwsza taka książka w Polsce – napisana dla dzieci i dorosłych, zawierająca historie opowiedziane z perspektywy maluchów z niepełnosprawnościami.

Digital Natives mówią: sprawdzam!

Prawie 80% Polaków przed wysłaniem CV aktywnie sprawdza informacje o pracodawcy. Społeczną aktywność firmy, jej sposób działania oraz reputację w branży najczęściej weryfikują młodzi ludzie, do 24 roku życia.

Digital Natives mówią: sprawdzam!

Prawie 80% Polaków przed wysłaniem CV aktywnie sprawdza informacje o pracodawcy. Społeczną aktywność firmy, jej sposób działania oraz reputację w branży najczęściej weryfikują młodzi ludzie, do 24 roku życia.

Młode pokolenie zmienia rynek pracy i komunikację firm

Nie milkną dyskusje i komentarze na temat pokolenia Y, a już na rynku pracy pojawia się następna generacja pracowników. Mimo, że dopiero na początku swojej drogi zawodowej, generacja Z, już w znaczący sposób wpływa na pracodawców i rynek pracy.

Młode pokolenie zmienia rynek pracy i komunikację firm

Nie milkną dyskusje i komentarze na temat pokolenia Y, a już na rynku pracy pojawia się następna generacja pracowników. Mimo, że dopiero na początku swojej drogi zawodowej, generacja Z, już w znaczący sposób wpływa na pracodawców i rynek pracy.

Employer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcy

Wzrost wskaźników biznesowych, umacnianie przewagi konkurencyjnej, budowa lojalności i zaufania wśród pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów to cele, które stawia przed sobą niejedna polska firma niezależnie od branży, w której działa. Ich realizacja uzależniona jest od wielu czynników – jednym z najistotniejszych jest reputacja firmy jako pracodawcy.

Employer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcy

Wzrost wskaźników biznesowych, umacnianie przewagi konkurencyjnej, budowa lojalności i zaufania wśród pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów to cele, które stawia przed sobą niejedna polska firma niezależnie od branży, w której działa. Ich realizacja uzależniona jest od wielu czynników – jednym z najistotniejszych jest reputacja firmy jako pracodawcy.

Grupa On Board Think Kong wzmacnia zespół SEO i Content Marketingu

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Robert Głowacki.

Grupa On Board Think Kong wzmacnia zespół SEO i Content Marketingu

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Robert Głowacki.

Oliwia Sułek w Grupie OnBoard

Do zespołu On Board – ECCO Network na stanowisko PR Consultant dołączyła Oliwia Sułek. Będzie odpowiadać za m.in. PR korporacyjny i wewnętrzny klientów agencji.

Oliwia Sułek w Grupie OnBoard

Do zespołu On Board – ECCO Network na stanowisko PR Consultant dołączyła Oliwia Sułek. Będzie odpowiadać za m.in. PR korporacyjny i wewnętrzny klientów agencji.

Najpozytywniejsza praca świata – wystartowała międzynarodowa kampania realizowana przez Grupę On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong rozpoczęła działania promocyjne globalnej kampanii „Najpozytywniejsza praca świata”, w której odpowiada za kompleksową obsługę projektu.

Najpozytywniejsza praca świata – wystartowała międzynarodowa kampania realizowana przez Grupę On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong rozpoczęła działania promocyjne globalnej kampanii „Najpozytywniejsza praca świata”, w której odpowiada za kompleksową obsługę projektu.

Fałszywe treści realnym zagrożeniem dla biznesu, czyli jak radzić sobie z fake news?

Jak przygotować się do walki z tzw. fake newsami? Szczególnie w czasach, kiedy coraz częściej będziemy mieli z nimi do czynienia?

Fałszywe treści realnym zagrożeniem dla biznesu, czyli jak radzić sobie z fake news?

Jak przygotować się do walki z tzw. fake newsami? Szczególnie w czasach, kiedy coraz częściej będziemy mieli z nimi do czynienia?

Visual storytelling w PR i umiejętność opowiadania obrazem.

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem, graphic designerem w Grupie On Board Think Kong. Rozmawiamy o visual storytellingu w PR i umiejętności opowiadania obrazem.

Visual storytelling w PR i umiejętność opowiadania obrazem.

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem, graphic designerem w Grupie On Board Think Kong. Rozmawiamy o visual storytellingu w PR i umiejętności opowiadania obrazem.

Polscy CEO w social media. Czy korzystają z nowoczesnych kanałów komunikacji?

Na łamach raportu „Polscy CEO w social media”, przygotowanego wspólnie z naszą siecią, Ecco International Communications Network, postanowiliśmy sprawdzić, czy prezesi 20 największych polskich firm, prowadzą komunikację za pośrednictwem Twittera i LinkedIna i jak w tym kontekście wypadają na tle CEO z ponad 20 światowych rynków.

Polscy CEO w social media. Czy korzystają z nowoczesnych kanałów komunikacji?

Na łamach raportu „Polscy CEO w social media”, przygotowanego wspólnie z naszą siecią, Ecco International Communications Network, postanowiliśmy sprawdzić, czy prezesi 20 największych polskich firm, prowadzą komunikację za pośrednictwem Twittera i LinkedIna i jak w tym kontekście wypadają na tle CEO z ponad 20 światowych rynków.

Do zespołów Grupy On Board Think Kong dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży.

Do zespołów Grupy On Board Think Kong dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży.

Do zespołów Grupy On Board Think Kong dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży.

Do zespołów Grupy On Board Think Kong dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży.

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach” ze złotą nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach”, realizowana przez Grupę On Board Think Kong dla ZT „Kruszwica”, zdobyła złotą nagrodę…

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach” ze złotą nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach”, realizowana przez Grupę On Board Think Kong dla ZT „Kruszwica”, zdobyła złotą nagrodę…

Stena Recycling nawiązuje współpracę z Grupą On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Stena Recycling – liderem rozwiązań gospodarowania odpadami na rynku polskim i skandynawskim.

Stena Recycling nawiązuje współpracę z Grupą On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Stena Recycling – liderem rozwiązań gospodarowania odpadami na rynku polskim i skandynawskim.

Projekty Grupy On Board Think Kong z dwiema nominacjami w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Dwa projekty Grupy On Board Think Kong otrzymały nominacje w tegorocznym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017…

Projekty Grupy On Board Think Kong z dwiema nominacjami w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Dwa projekty Grupy On Board Think Kong otrzymały nominacje w tegorocznym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017…

Maciej Jacewicz dla Nowego Marketingu

Maciej Jacewicz, SEO Specialist, Grupa On Board Think Kong. Wypowiedź do „Nowego Marketingu”, do cyklu „Kariera w marketingu”.

Maciej Jacewicz dla Nowego Marketingu

Maciej Jacewicz, SEO Specialist, Grupa On Board Think Kong. Wypowiedź do „Nowego Marketingu”, do cyklu „Kariera w marketingu”.

Komentarz teamu On Board Ecco Network startującego w kategorii PR w konkursie Young Creatives

Tegoroczna edycja Young Creatives postawiła przed nami poprzeczkę dość wysoko. Jury razem z partnerem kategorii PR, Fundacją Zaczytani.org, podeszło do konkursu nieszablonowo.

Komentarz teamu On Board Ecco Network startującego w kategorii PR w konkursie Young Creatives

Tegoroczna edycja Young Creatives postawiła przed nami poprzeczkę dość wysoko. Jury razem z partnerem kategorii PR, Fundacją Zaczytani.org, podeszło do konkursu nieszablonowo.

60% użytkowników Internetu w Polsce ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych

Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong.

60% użytkowników Internetu w Polsce ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych

Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong.

33% pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące

33% pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong.

33% pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące

33% pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong.

#PodzielSieDoswiadczeniem Katarzyna Rek

Katarzyna Rek Head of Corporate Communication Department, Internal Communication Practice Leader w Grupie On Board Think Kong Gdybym miała wskazać trzy najważniejsze umiejętności, które warto posiadać, rozpoczynając swoją przygodę w branży PR to niewątpliwie zwyciężyłyby: Umiejętność komunikacji i współpracy. Ważne jest nie tyle „dogadywanie się” co raczej umiejętność uważnego słuchania, zadawania pytań, komunikacji z różnymi odbiorcami, mówienia krótko i na temat, ale też […]

#PodzielSieDoswiadczeniem Katarzyna Rek

Katarzyna Rek Head of Corporate Communication Department, Internal Communication Practice Leader w Grupie On Board Think Kong Gdybym miała wskazać trzy najważniejsze umiejętności, które warto posiadać, rozpoczynając swoją przygodę w branży PR to niewątpliwie zwyciężyłyby: Umiejętność komunikacji i współpracy. Ważne jest nie tyle „dogadywanie się” co raczej umiejętność uważnego słuchania, zadawania pytań, komunikacji z różnymi odbiorcami, mówienia krótko i na temat, ale też […]

Think Kong prowadzi działania SEO dla marki Zortrax w USA

Zortrax, jeden ze światowych liderów druku 3D, powierza realizację działań SEO na rynku USA oraz prowadzenie profilu na Twitterze agencji Think Kong należącej do Grupy On Board Think Kong. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę SEO marki Zortrax na rynku amerykańskim, kreację treści na potrzeby realizowanej strategii wzrostu oraz komunikację marki, w tym działania reklamowe na Twitterze.15 Za realizację działań po stronie agencji odpowiada zespół SEO & Content Marketing […]

Think Kong prowadzi działania SEO dla marki Zortrax w USA

Zortrax, jeden ze światowych liderów druku 3D, powierza realizację działań SEO na rynku USA oraz prowadzenie profilu na Twitterze agencji Think Kong należącej do Grupy On Board Think Kong. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę SEO marki Zortrax na rynku amerykańskim, kreację treści na potrzeby realizowanej strategii wzrostu oraz komunikację marki, w tym działania reklamowe na Twitterze.15 Za realizację działań po stronie agencji odpowiada zespół SEO & Content Marketing […]

Kruszwica S.A. z Grupą On Board Think Kong

Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica” S.A. – część grupy Bunge, światowego lidera w przetwórstwie nasion oleistych, zrealizuje w 2017 r. kampanię edukacyjną „Poznaj się na tłuszczach” we współpracy z Grupą On Board Think Kong.   Współpraca będzie dotyczyła realizacji kampanii edukacyjnej pod hasłem „Poznaj się na tłuszczach” kierowanej do wszystkich Polaków, której celem będzie podniesienie wiedzy społeczeństwa w zakresie zdrowego odżywiania się z naciskiem na  przemyślany wybór produktów zawierających korzystne […]

Kruszwica S.A. z Grupą On Board Think Kong

Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica” S.A. – część grupy Bunge, światowego lidera w przetwórstwie nasion oleistych, zrealizuje w 2017 r. kampanię edukacyjną „Poznaj się na tłuszczach” we współpracy z Grupą On Board Think Kong.   Współpraca będzie dotyczyła realizacji kampanii edukacyjnej pod hasłem „Poznaj się na tłuszczach” kierowanej do wszystkich Polaków, której celem będzie podniesienie wiedzy społeczeństwa w zakresie zdrowego odżywiania się z naciskiem na  przemyślany wybór produktów zawierających korzystne […]

Dorota Ciszek w jury konkursu Young Creatives

Dorota Ciszek z Grupy On Board Think Kong została jurorem tegorocznej edycji konkursu Young Creatives w kategorii Public Relations. Cieszę się, że znalazłam się w jury konkursu będącego jednocześnie lokalną eliminacją do międzynarodowych finałów Young Lions Competition w Cannes oraz Eurobest Young Creatives Integrated Competition, „wyławiającej” młode talenty naszej branży. W kategorii PR Young Creatives oceniane będzie zadanie polegające na opracowaniu projektu strategii działań […]

Dorota Ciszek w jury konkursu Young Creatives

Dorota Ciszek z Grupy On Board Think Kong została jurorem tegorocznej edycji konkursu Young Creatives w kategorii Public Relations. Cieszę się, że znalazłam się w jury konkursu będącego jednocześnie lokalną eliminacją do międzynarodowych finałów Young Lions Competition w Cannes oraz Eurobest Young Creatives Integrated Competition, „wyławiającej” młode talenty naszej branży. W kategorii PR Young Creatives oceniane będzie zadanie polegające na opracowaniu projektu strategii działań […]

Coca-Cola Journey przez kolejny rok z agencją Think Kong

Coca-Cola Poland Services, lider rynku napojów bezalkoholowych w Polsce, przedłuża współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey. Agencja Think Kong, będąca częścią Grupy On Board Think Kong, była odpowiedzialna za przygotowanie i start polskiej edycji globalnego serwisu Coca-Cola Journey (cocacola.com.pl) oraz koordynację i rozwój serwisu przez ostatni rok. Współpraca została przedłużona do końca […]

Coca-Cola Journey przez kolejny rok z agencją Think Kong

Coca-Cola Poland Services, lider rynku napojów bezalkoholowych w Polsce, przedłuża współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey. Agencja Think Kong, będąca częścią Grupy On Board Think Kong, była odpowiedzialna za przygotowanie i start polskiej edycji globalnego serwisu Coca-Cola Journey (cocacola.com.pl) oraz koordynację i rozwój serwisu przez ostatni rok. Współpraca została przedłużona do końca […]

Think Kong powiększa grono konsultantów SEO

W styczniu do zespołu Think Kong dołączył Maciej Jacewicz, obejmując stanowisko SEO Specialist. Wzmocnił zespół SEO & Content Marketingu Grupy On Board Think Kong kierowany przez Andrzeja Zasowskiego. Do obowiązków Macieja Jacewicza należało będzie wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów Think Kong oraz wdrożenie zaplanowanych strategii działań SEO. Maciej jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Górniczo-Hutniczej, od 4 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań […]

Think Kong powiększa grono konsultantów SEO

W styczniu do zespołu Think Kong dołączył Maciej Jacewicz, obejmując stanowisko SEO Specialist. Wzmocnił zespół SEO & Content Marketingu Grupy On Board Think Kong kierowany przez Andrzeja Zasowskiego. Do obowiązków Macieja Jacewicza należało będzie wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów Think Kong oraz wdrożenie zaplanowanych strategii działań SEO. Maciej jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Górniczo-Hutniczej, od 4 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań […]

Grupa KRUK przedłuża współpracę z Grupą On Board Think Kong  

Grupa KRUK będzie kontynuować współpracę z Grupą On Board Think Kong w działaniach komunikacyjnych na rynku polskim.

Grupa KRUK przedłuża współpracę z Grupą On Board Think Kong  

Grupa KRUK będzie kontynuować współpracę z Grupą On Board Think Kong w działaniach komunikacyjnych na rynku polskim.

Niska wiedza Polaków o żywności funkcjonalnej

Wspomniana kategoria żywności to bardzo szybko rozwijający się segment rynku (…)

Niska wiedza Polaków o żywności funkcjonalnej

Wspomniana kategoria żywności to bardzo szybko rozwijający się segment rynku (…)

Hoya Lens Poland wybiera agencję social media Think Kong

Na mocy zawartej umowy Agencja będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych (…)

Hoya Lens Poland wybiera agencję social media Think Kong

Na mocy zawartej umowy Agencja będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych (…)

Grupa On Board Think Kong wzmacnia kompetencje w obszarze Content Marketingu

Przemysław Matyjaszczyk odpowiedzialny będzie za rozwój oferty Grupy oraz wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów (…)

Grupa On Board Think Kong wzmacnia kompetencje w obszarze Content Marketingu

Przemysław Matyjaszczyk odpowiedzialny będzie za rozwój oferty Grupy oraz wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów (…)

Agencja Think Kong z nagrodą Best in Social Media & Content Marketing

Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, zdobyła nagrodę w konkursie “Eastern European Business Elite Awards 2016” w kategorii Best in Social Media & Content Marketing.

Agencja Think Kong z nagrodą Best in Social Media & Content Marketing

Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, zdobyła nagrodę w konkursie “Eastern European Business Elite Awards 2016” w kategorii Best in Social Media & Content Marketing.

Wywiad z Norbertem Ofmańskim dla publicrelations

Jesteśmy świeżo po gali finałowej konkursu Złote Spinacze. Jak Pan skomentuje poziom tegorocznych zgłoszeń oraz organizację samego konkursu? Konkurs Złote Spinacze od wielu lat wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce. Wszystkie zgłoszenia prezentują wysoki i wyrównany poziom nieodbiegający od światowych standardów, czego potwierdzeniem są nagrody otrzymywane przez niektóre z nich w międzynarodowych konkursach. W tegorocznej edycji zostały wprowadzone nowe kategorie nagród, […]

Wywiad z Norbertem Ofmańskim dla publicrelations

Jesteśmy świeżo po gali finałowej konkursu Złote Spinacze. Jak Pan skomentuje poziom tegorocznych zgłoszeń oraz organizację samego konkursu? Konkurs Złote Spinacze od wielu lat wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce. Wszystkie zgłoszenia prezentują wysoki i wyrównany poziom nieodbiegający od światowych standardów, czego potwierdzeniem są nagrody otrzymywane przez niektóre z nich w międzynarodowych konkursach. W tegorocznej edycji zostały wprowadzone nowe kategorie nagród, […]

Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku

Ponad 40% internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku

Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku

Ponad 40% internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku

Podsumowanie roku 2016 w kategorii social media w Nowym Marketingu

Podsumowanie roku 2016 w kategorii social media w Nowym Marketingu

Podsumowanie roku 2016 w kategorii social media w Nowym Marketingu

Podsumowanie roku 2016 w kategorii social media w Nowym Marketingu

Make Poland Great again… in America?

Materiał dla odważnych, tych którzy rzucają się z motyką na słońce.

Make Poland Great again… in America?

Materiał dla odważnych, tych którzy rzucają się z motyką na słońce.

Dzieci „w sieci”?!

Ponad połowa z nas zetknęła się z hejtem w Internecie i prawie tyle samo uważa, ze fala nienawiści może skrzywdzić lub ośmieszyć inne osoby.

Dzieci „w sieci”?!

Ponad połowa z nas zetknęła się z hejtem w Internecie i prawie tyle samo uważa, ze fala nienawiści może skrzywdzić lub ośmieszyć inne osoby.

Blogi firmowe – czego nauczyliśmy się przez ostatnie 10 lat?

Wywiad z Dominkiem Allmann ze szwajcarskiego biura ECCO Network. Wywiad przeprowadzony podczas spotkania ECCO Network, które po raz pierwszy odbyło się w Warszawie na zaproszenie Grupy On Board Think Kong. W spotkaniu uczestniczyło ponad 30 przedstawicieli z 15 krajów w tym Australii i USA. Jednym z poruszanych tematów były blogi korporacyjne. Szerszą prezentację zagadnienia oraz własne doświadczenia zaprezentował Dominik Allmann – CEO biura ECCO Swiss www.bernetblog.ch […]

Blogi firmowe – czego nauczyliśmy się przez ostatnie 10 lat?

Wywiad z Dominkiem Allmann ze szwajcarskiego biura ECCO Network. Wywiad przeprowadzony podczas spotkania ECCO Network, które po raz pierwszy odbyło się w Warszawie na zaproszenie Grupy On Board Think Kong. W spotkaniu uczestniczyło ponad 30 przedstawicieli z 15 krajów w tym Australii i USA. Jednym z poruszanych tematów były blogi korporacyjne. Szerszą prezentację zagadnienia oraz własne doświadczenia zaprezentował Dominik Allmann – CEO biura ECCO Swiss www.bernetblog.ch […]

Communication of the future: What is your approach?

Członkowie ECCO Network spotkali się 3/4 listopada w Warszawie aby dyskutować o przyszłości komunikacji. Byliśmy gospodarzami tej wyjątkowej konferencji.

Communication of the future: What is your approach?

Członkowie ECCO Network spotkali się 3/4 listopada w Warszawie aby dyskutować o przyszłości komunikacji. Byliśmy gospodarzami tej wyjątkowej konferencji.

Digital Public Affairs (DPA) – lobbing w erze cyfrowej

Nie tylko politycy, czy wielkie partie polityczne, ale coraz więcej firm i przedstawicieli biznesu decyduje się na obecność w social media, chcąc wejść w dialog z grupami decydentów i przedstawić im swój punkt widzenia.

Digital Public Affairs (DPA) – lobbing w erze cyfrowej

Nie tylko politycy, czy wielkie partie polityczne, ale coraz więcej firm i przedstawicieli biznesu decyduje się na obecność w social media, chcąc wejść w dialog z grupami decydentów i przedstawić im swój punkt widzenia.

Wsparcie administracji ważne dla rozwoju firm rodzinnych  

Według pracujących Polaków, jednym z najważniejszych czynników determinujących rozwój przedsiębiorstw rodzinnych jest wsparcie udzielane (…)

Wsparcie administracji ważne dla rozwoju firm rodzinnych  

Według pracujących Polaków, jednym z najważniejszych czynników determinujących rozwój przedsiębiorstw rodzinnych jest wsparcie udzielane (…)

Grupa On Board Think Kong z największym IPO w 2016 r.

Celon Pharma S.A., polska zintegrowana firma farmaceutyczna powierzyła obsługę komunikacji procesu IPO Grupie On Board Think Kong.

Grupa On Board Think Kong z największym IPO w 2016 r.

Celon Pharma S.A., polska zintegrowana firma farmaceutyczna powierzyła obsługę komunikacji procesu IPO Grupie On Board Think Kong.

Millenilasi chętnie zatrudnią się w firmie rodzinnej 

Aż 37 proc. pracujących Polaków wieku 25-34 lata chętniej zatrudniłoby się w przedsiębiorstwie rodzinnym niż w innej firmie.

Millenilasi chętnie zatrudnią się w firmie rodzinnej 

Aż 37 proc. pracujących Polaków wieku 25-34 lata chętniej zatrudniłoby się w przedsiębiorstwie rodzinnym niż w innej firmie.

Wzmacniamy zespół SEO i content marketingu!

Do naszego zespołu dołącza Andrzej Zasowski. Na stanowisku SEO & Content Marketing Team Managera będzie odpowiedzialny za rozwój oferty SEO w Grupie On Board Think Kong.

Wzmacniamy zespół SEO i content marketingu!

Do naszego zespołu dołącza Andrzej Zasowski. Na stanowisku SEO & Content Marketing Team Managera będzie odpowiedzialny za rozwój oferty SEO w Grupie On Board Think Kong.

BioForum Central Europe 2016

Zespół Healthcare Communications wspierał swoich klientów na BioForum Central Europe 2016

BioForum Central Europe 2016

Zespół Healthcare Communications wspierał swoich klientów na BioForum Central Europe 2016

Rośnie rola konsultantów PR na świecie

Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich 5 lat rola konsultantów PR wzrosła.

Rośnie rola konsultantów PR na świecie

Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich 5 lat rola konsultantów PR wzrosła.

Atrakcyjność produktów dziecięcych wygrywa z troską o środowisko czy przestrzeganiem praw człowieka przez ich producentów

Tylko niespełna połowa rodziców sugeruje się odpowiedzialnością społeczną producenta przy zakupie artykułów dziecięcych.

Atrakcyjność produktów dziecięcych wygrywa z troską o środowisko czy przestrzeganiem praw człowieka przez ich producentów

Tylko niespełna połowa rodziców sugeruje się odpowiedzialnością społeczną producenta przy zakupie artykułów dziecięcych.

Baxter Polska wybiera On Board PR ECCO Network

Międzynarodowa Firma medyczna Baxter, obecna na rynku polskim od ponad 20 lat, zleca koordynację działań Public Relations agencji On Board ECCO Network.

Baxter Polska wybiera On Board PR ECCO Network

Międzynarodowa Firma medyczna Baxter, obecna na rynku polskim od ponad 20 lat, zleca koordynację działań Public Relations agencji On Board ECCO Network.

Czy nowe technologie wychowują dzieci Millenialsów?

Wśród współczesnych rodziców znajduje się coraz więcej „heavy userów” nowych technologii. Aż 76% tzw. Rodziców New Tech korzysta z serwisów społecznościowych (…)

Czy nowe technologie wychowują dzieci Millenialsów?

Wśród współczesnych rodziców znajduje się coraz więcej „heavy userów” nowych technologii. Aż 76% tzw. Rodziców New Tech korzysta z serwisów społecznościowych (…)

Grupa KRUK wybiera On Board PR Ecco Network

Agencja On Board PR Ecco Network zajmie się doradztwem strategicznym w obszarze komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi lidera rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej – Grupy KRUK.

Grupa KRUK wybiera On Board PR Ecco Network

Agencja On Board PR Ecco Network zajmie się doradztwem strategicznym w obszarze komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi lidera rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej – Grupy KRUK.

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem – o visual storytellingu w PR

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem, graphic designerem w Grupie On Board Think Kong.

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem – o visual storytellingu w PR

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem, graphic designerem w Grupie On Board Think Kong.

Mikołaj Podlasek w Grupie On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong zatrudniła Mikołaja Podlaska na stanowisko grafika, wzmacniając tym samym ofertę w obszarze visual PR.

Mikołaj Podlasek w Grupie On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong zatrudniła Mikołaja Podlaska na stanowisko grafika, wzmacniając tym samym ofertę w obszarze visual PR.

logo logo
Grupa On Board Think Kong
ECCO International Communications Network
Ul. Wolska 88 | 01-141 Warszawa
logo