Pierwsza polska agencja w Content Marketing Association

Bez kategorii
29 maja 2018

On Board Think Kong dołączyła, jako pierwsza agencja z Polski,  do grona wiodących europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych
w CMA (Content Marketing Association). Brytyjska organizacja od 1993 r. wspiera rozwój branży content marketingowej na świecie.

Content Marketing Association (CMA) jest jedną z najważniejszych organizacji zajmujących się tematyką content marketing. Celem stowarzyszenia jest promowanie wykorzystywania treści jako skutecznego narzędzia marketingowego. CMA wspiera zrzeszone agencje w rozwijaniu kompetencji, jest też organizatorem międzynarodowego konkursu, w którym wyróżnia najlepsze kampanie content marketingowe. Organizacja zrzesza blisko 80 agencji content marketingowych z całego świata, w tym od maja, również
z Polski.

– Cieszę się, że jako jedyna agencja z Polski zostaliśmy przyjęci do CMA. To konkretne korzyści także dla naszych klientów. Zyskujemy dostęp do danych o najskuteczniejszych projektach z całego świata, mamy też możliwość uczestnictwa w inicjatywach organizowanych przez Content Marketing Association oraz współpracy z innymi zespołami, które możemy angażować do międzynarodowych projektów– komentuje Norbert Kilen, dyrektor ds. Strategii On Board Think Kong. 

On Board Think Kong od kilku lat realizuje kampanie content marketingowe dla takich firm jak: Coca-Cola, NN Investment Partners, ZT Kruszwica. Ostatnim sukcesem agencji było otrzymanie nagrody IAC Awards 2018 za kampanię „Finanse po godzinach” realizowaną we współpracy z NN Investments Partners.

On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).



Spodobało Ci się to, co przeczytałeś? Porozmawiajmy
Doradzamy w obszarach takich jak: public relations, social media,
content marketing, strategia komunikacji i kreacja.

Tel (22) 321 51 00
Faks (22) 321-51-01
onboard@onboard.pl

Grupa On Board Think Kong
ECCO International Communications Network
Ul. Wolska 88 01-141 Warszawa

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest spółka On Board Public Relations Sp. z o.o. ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa, moich danych osobowych wskazanych powyżej w celu odniesienia się do kwestii przedstawionych w treści zapytania. Przyjmuję do wiadomości, że udzielenie powyższej zgody jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji wskazanego wyżej celu. Powyższa zgoda może być w każdej chwili przeze mnie odwołana na podstawie oświadczenia przesłanego pocztą zwykłą na podany wyżej adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres onboard@onboard.pl co może jednak uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na moje pytanie. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania przez Administratora moich danych i przysługujących mi uprawnień z tym związanych są zawarte Polityce Prywatności Administratora dostępnej tutaj.
logo logo
Grupa On Board Think Kong
ECCO International Communications Network
Ul. Wolska 88 | 01-141 Warszawa
logo