Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w Mundialu 2018

Aktualności
10 lipca 2018

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania
w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.

 

Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong – marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz Grupa LOTOS. Kolejno 33% i 27% Polaków wskazało te dwie firmy i ich działania, jako najbardziej mobilizujące do kibicowania. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, Grupę LOTOS mężczyźni. Co dziesiąty Polak wskazał markę NIKE.

  Mundial trwa a marki nadal mogą korzystać z okazji do promowania siebie i swoich produktów. Strefy kibica  nie są już tak zapełnione jak 2 tygodnie temu, ale na pewno duża część Polaków wciąż żyje tym turniejem. Marki, takie jak LOTOS czy Biedronka na pewno mogą wciąż wiele zyskać poprzez reklamy i działania w social mediach – komentuje Wojciech Chorąży z On Board Think Kong. Ciekawym przykładem kampanii reklamowej jest kampania Visy, która wykorzystuje wizerunek Zlatana Ibrahimovićia, a jednocześnie nie namawia do kibicowania konkretnej reprezentacji. Tę kampanię  świetnie zapamięta wielu kibiców, szczególnie tych obecnych w social media – dodaje Chorąży.

*Badanie SW Research metodą CAWI, reprezentatywna próba n=1005 na osobach powyżej 18 roku życia, zostało przeprowadzone między w dniach 19 – 20 czerwca br. w oparciu o listę 12 głównych sponsorów i partnerów polskiej reprezentacji wymienionych na stronach Polskiego Związku Piłki Nożnej.



Spodobało Ci się to, co przeczytałeś? Porozmawiajmy
Doradzamy w obszarach takich jak: public relations, social media,
content marketing, strategia komunikacji i kreacja.

Tel (22) 321 51 00
Faks (22) 321-51-01
onboard@onboard.pl

Grupa On Board Think Kong
ECCO International Communications Network
Ul. Wolska 88 01-141 Warszawa

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest spółka On Board Public Relations Sp. z o.o. ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa, moich danych osobowych wskazanych powyżej w celu odniesienia się do kwestii przedstawionych w treści zapytania. Przyjmuję do wiadomości, że udzielenie powyższej zgody jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji wskazanego wyżej celu. Powyższa zgoda może być w każdej chwili przeze mnie odwołana na podstawie oświadczenia przesłanego pocztą zwykłą na podany wyżej adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres onboard@onboard.pl co może jednak uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na moje pytanie. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania przez Administratora moich danych i przysługujących mi uprawnień z tym związanych są zawarte Polityce Prywatności Administratora dostępnej tutaj.
logo logo
Grupa On Board Think Kong
ECCO International Communications Network
Ul. Wolska 88 | 01-141 Warszawa
logo