Projekty Grupy On Board Think Kong z dwiema nominacjami w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Aktualności
17 maja 2017

Dwa projekty Grupy On Board Think Kong otrzymały nominacje w tegorocznym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017 organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Nominacje przyznane zostały projektowi „Coca-Cola Journey” realizowanemu dla Coca-Cola Poland przez agencję social media Think Kong w kategorii „Portal tematyczny dla klientów” oraz kampanii edukacyjnej „Poznaj się na tłuszczach” realizowanej dla firmy ZT Kruszwica przez Grupę On Board Think Kong w kategorii „Content marketing – FMCG”. Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić 6. czerwca podczas uroczystej gali. Konkurs „Power of Content Marketing Awards” to 10. edycja konkursu na najlepsze projekty z obszaru content marketing organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.



Spodobało Ci się to, co przeczytałeś? Porozmawiajmy
Doradzamy w obszarach takich jak: public relations, social media,
content marketing, strategia komunikacji i kreacja.

Tel (22) 321 51 00
Faks (22) 321-51-01
onboard@onboard.pl

Grupa On Board Think Kong
ECCO International Communications Network
Ul. Wolska 88 01-141 Warszawa

logo logo
Grupa On Board Think Kong
ECCO International Communications Network
Ul. Wolska 88 | 01-141 Warszawa
logo